dinsdag 19 maart 2013

Bart treed toe tot het team van South West BBQ Dreams


Hallo, ik ben Bart, en op het bbqforum beter bekend als BartjeQ.

 
Ik houd mij al enige tijd bezig met BBQ-en zoals we het allemaal wel kennen, direct boven de kolen, dus grillen
Ik kwam een half jaar geleden op het bbqforum terecht omdat ik wat recepten zocht en toen zag ik wat er eigenlijk allemaal nog te ontdekken viel wat barbequen betreft.

Na een paar sessies "Low & Slow" beviel mij deze manier van barbequen uitstekend, gezien ook de mogelijkheden, en extra smaak dat je aan het gerecht kan toevoegen.


Het grillen bevalt natuurlijk ook nog steeds prima.
Ik kwam op een meeting van het forum in Annerveenschekanaal Martin tegen en dit
resulteerde, na een bezoek bij een oefensessie in Goes bij de Slager op Wielen, uiteindelijk in het feit dat ik mij mocht aansluiten, en het team van South West BBQ Dreams compleet maken.

 
Dit leek mij natuurlijk een hele leuke uitbreiding en mogelijkheid om met een leuk team mensen gewoon lekker bezig te zijn met onze hobby.


Bart

0 reacties:

Een reactie posten